Support

Support

Wij bieden u graag intuïtieve en gebruiksvriendelijke producten en alle informatie die u nodig heeft. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen op een rij gezet.

Administratie | E-mail | Lease Voorraad Module | Teamviewer | Domeinnamen | Systeemmeldingen

Administratie

1. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

  • Wij facturen normaliter aan het begin van iedere maand U kunt het verschuldigde bedrag dan direct per ideal of overschrijving voldoen.

2. Moet ik mijn diensten elk jaar verlengen?

  • Alle diensten, zoals een domeinnamen, hostingpakket of VPS, die u bij ons afneemt worden automatisch verlengd tot u deze opzegt. U loopt dus niet het risico dat u per ongeluk belangrijke diensten kwijt raakt en hoeft ook niet elk jaar/elke maand door te geven dat u deze wilt verlengen. Voor sommige diensten zijn aparte afspraken met u gemaakt. Hiervoor gelden dan de gemaakte afspraken.

E-mail

1. Wat is Spam?

  • Spam is de naam die wordt gegeven aan e-mail die ongevraagd en in grote hoeveelheden wordt verzonden. Ongevraagd betekent in dit geval dat je niet vooraf aantoonbare en duidelijke toestemming voor het versturen van de mail naar jouw adres hebt gegeven. In grote hoeveelheden geeft aan dat het door jou ontvangen bericht deel uitmaakt van een grotere, identieke verzending.Met ingang van juli 2009 is het in Nederland officieel verboden om spam te versturen. Hierop wordt toezicht gehouden door de Autoriteit Consument & Markt, vroeger bekend als de OPTA. Bij deze partij kunnen dan ook klachten over spam worden ingediend. Overigens geldt dit spamverbod voor alle Europese lidstaten.

2. Kan ik mijn e-mail ook via Webmail bekijken?

  • U kunt de webmail voor uw domein bekijken via http://www.jouwdomeinnaam.nl/webmail.Via webmail kunt u overal ter wereld uw e-mail lezen, zonder dat u een e-mailprogramma in hoeft te stellen. Bovendien kunt u hier uw accountinstellingen controleren zonder uw e-mailprogramma opnieuw te hoeven configureren.Inloggen doet u met het e-mailadres en wachtwoord dat verschaft is door Digifresh.

3. Ik kan mijn e-mail niet meer ophalen of www.digifresh.nl niet meer bereiken?

  • Als u uw e-mail niet meer kan bereiken of onze website niet meer kan bekijken is uw IP adres waarschijnlijk geblokkeerd. Dit is meestal het gevolg van meerdere keren een foutief wachtwoord invoeren. Als u meerdere keren een foutief wachtwoord heeft ingevoerd wordt uw IP adres door onze servers geblokkeerd. Dit is een automatisch proces en voorkomt ongewenste aanvallen van buiten. Om uw IP adres te deblokkeren dient u een e-mail te sturen naar support@digifresh.nl. U vermeld daarin uw IP adres en opgaaf van deblokkering. U kunt uw IP adres altijd vinden via www.watismijnip.nl.

Lease Voorraad Module

1. Hoe geef ik een nieuwe autovoorraad koppeling door?

  • Voor het aanvragen van een nieuwe voorraadkoppeling is het belangrijk dat u ons alle gegevens doorgeeft. Dit voorkomt vergissingen en hierdoor zal de koppeling sneller kunnen worden gerealiseerd. Aanvragen kunnen alleen via ons Voorraad Formulier worden aangevraagd. Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen we in behandeling nemen. Onvolledige of onjuiste formulieren worden niet in behandeling genomen. U kunt dit formulier hier vinden.

2. Welke Occasion Management Systemen kan Digifresh koppelen?

Er bestaan in Nederland diverse Occasion Management Systemen. De meeste systemen kunnen wij koppelen. Hieronder treft u de meest gebruikte systemen en bijzonderheden.

  • Autodata (WheelerDelta): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier. Wanneer u tevens de inloggegevens van CarDesk van Autodata heeft kunnen wij nog sneller de koppeling realiseren. Wanneer u over deze gegevens beschikt verzoeken wij u deze in ons Voorraad Formulier door te geven.
    (ServiceDesk Autodata Nederland 020 - 405 37 75)
  • Autodealers: Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk Autodealers 020 - 471 49 15)
  • Autosoft: Deze koppeling dient u allereerst via Autosoft aan te vragen. U moet een zogenaamde Doorlinken Voorraad-Eigen Website-Incrementele koppeling voor uw account aanvragen. U ontvangt dan een Hexon Gebruikersnaam en Hexon Wachtwoord. Deze gegevens dient u dan in te vullen in ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk Autosoft   053 - 428 00 98)
  • AutoTelex (Autotelexpro): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk AutoTelex 026 - 37 000 80)
  • CarSystems (Carsys): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk CarSystems 088 - 5600070)
  • CommerceDelta (DeltaW): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk CommerceDelta 0800 - 2255229)
  • CSW Software: Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk CSW Software 0341 - 355855)
  • Go Remarketing Solutions (Used Car Controller): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk Go Remarketing Solutions 030 – 2619196)
  • Hexon Classic: Deze koppeling dient u allereerst via Hexon aan te vragen. U moet een zogenaamde Doorlinken Voorraad-Eigen Website-Incrementele koppeling voor uw account aanvragen. U ontvangt dan een Hexon Gebruikersnaam en Hexon Wachtwoord. Deze gegevens dient u dan in te vullen in ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk Hexon 024 - 35 00 127)
  • InMotiv (OBS): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk InMotiv 0900 - 2700 700)
  • ISN (OVIS): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk ISN 079 - 342 94 99)
  • Machinetrack: Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk Machinetrack (0486 - 764076)
  • OSW: Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk OSW (030 - 760 10 17)
  • OEC (CustomerConnect/Autopresentatie): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk CustomerConnect 035 - 621 63 51)
  • Reynolds and Reynolds (WinCar/Bike2000): Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk Reynolds and Reynolds 0316 - 58 28 88)
  • VWE: Deze koppeling kunt u aanvragen via ons Voorraad Formulier.
    (Helpdesk VWE 088 - 893 7001)

Het is niet mogelijk om voorraad te koppelen met autoportalen zoals Marktplaats, Autoscout, Autotrader ed.

3. Kan Digifresh ook voorraad "terugkoppelen" met autobedrijven?

  • Digifresh kan ook voorraad terugkoppelen. Hiervoor dient u wel een seperate afspraak met Digifresh te hebben. Alleen voorraad van het desbetreffende autobedrijf kan worden gekoppeld. Het is niet toegestaan om voorraad van derde te koppelen. Middels een eenvoudige code kan het autobedrijf de voorraad op hun website plaatsen. Indien gewenst kan Digifresh deze implementatie tegen standaard tarief verzorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

4. Digifresh heeft een koppeling actief gezet maar ik kan geen voertuigen zien?

  • Wanneer Digifresh de voorraad met een autobedrijf heeft gekoppeld kan het zijn dat u nog geen voertuigen ziet. De koppeling is dan wel actief maar het autobedrijf heeft dan nog geen voertuigen geselecteerd voor de koppeling. Wij adviseren u dan ook om contact met het autobedrijf op te nemen en deze te verzoeken om voertuigen te selecteren. Meestal gaat het om een koppeling genaamd "Eigen website". Dit is afhankelijk van het Occasion Management Systeem welke door het autobedrijf gebruikt wordt.

Teamviewer

1. Wat is Teamviewer?

  • Teamviewer is een beheer applicatie die wij gebruiken om in te kunnen loggen op uw computer, zodat we op afstand (samen met u) instellingen kunnen contoleren of eventueel wijzigen.Wij hebben op het moment dat u akkoord gaat met de teamviewer sessie toegang tot uw systeem, waarbij u exact kunt zien wat we aan het doen zijn. U blijft uiteindelijk in controle, en u kunt de sessie op elk gewenste moment beëindigen. Op deze manier wordt het voor u gemakkelijker om hulp te krijgen en kunnen wij u nog beter van dienst zijn!

2. Waar kan ik Teamviewer downloaden?

  • Teamviewer voor uw PC kunt u hier downloaden.

3. Hoe moet ik Teamviewer installeren?TeamViewer

  1. Download het .exe bestand via de link hierboven. Als uw browser vraagt wat te doen met dit bestand; kies 'Run' of 'Uitvoeren'.
  2. Let op, het downloaden (en scannen) van dit programma kan even duren. Heb dus even geduld.
  3. Als het programma gestart is krijgt u nevenstaand scherm te zien. Geef aan   Digifresh het nummer dat u bij  "Uw ID" ziet staan, en de cijfercombinatie bij het "Wachtwoord". Middels deze gegevens kunnen wij veilig en vertrouwd op uw PC inloggen.
  4. Als Digifresh klaar is met de sessie krijgt u een email met de bevestiging. U kunt het programma dan weer veilig afsluiten.

Domeinnamen

1. Hoe verhuis ik een domeinnaam naar Digifresh?

  • Voor het verhuizen van een domeinnaam naar Digifresh heeft u een zogenaamde "Autorisatiecode" nodig van uw huidige hostingpartij. Wanneer u deze code heeft ontvangen dan kunt u deze sturen naar onze supportdesk. Wij zorgen dan dat de domeinnaam wordt verhuist.

Systeemmeldingen

1. Ik krijg het volgende bericht op mijn scherm "019 | Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar..."

  • Dit heeft dit te maken met een administratief probleem. Wij hanteren duidelijke regels met betrekking tot de betaling van de facturen. Indien u na 2 herinneringen nog steeds niet aan uw betalingsverplichtingen heeft voldaan wordt de serviceverlening tijdelijk stopgezet. Pas na voldoening van alle openstaande facturen en bijkomende kosten zal de service worden hervat. Wij verzoeken u bij een betaling een betaalbewijs te sturen naar administratie@digifresh.nl U dient rekening te houden met een verwerkingstijd van 24 uur voordat de service weer kan worden hervat.

2. Ik krijg het volgende bericht op mijn scherm "010 | Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar..."

  • Door interne update van het systeem is de service tijdelijk buiten dient. Wij doen er alles aan om deze updates zo spoedig mogelijk te implementeren. Soms kost dit meer tijd waardoor uw dienst tijdelijk niet bereikbaar is. Wij proberen deze updates zo veel mogelijk in de avond en nacht plaatst te laten vinden zodat u hiervan minimaal problemen zult ondervinden.

Meer hulp nodig?

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, laat het ons weten door een bericht te sturen via ons support formulier. Een van onze toegewijde customer care specialisten zal uw vraag dan snel beantwoorden.

Meer informatie over onze support?

Koffie bij DigifreshHeeft u vragen aan onze support? Wij helpen u graag. De snelste manier is contact via ons supportformulier. U kunt ons ook bellen op telefoon 020 - 893 30 40.

 

 

 

 

Direct een offerte Direct contact

Onze oplossingen

Wij denken actief met u mee!

Voor iedere doelgroep de juiste website. Samen met u komen we tot een perfect resultaat.

Onze andere diensten:

Digifresh is dé specialist in websites, hosting, domeinregistratie, grafische ontwerpen en online video's. Neem contact op voor vrijblijvend advies over de mogelijkheden of vraag direct een offerte aan.

Direct meer informatie? Bel ons op tel. 020 - 894 30 60